Hicab haqqında suallara cavab: Ayətullah Sistani

Sunday, 27 March 2011-də tərəfindən Hicab kateqoriyasında yayımlandı.

Hicab dinin zəruri məsələlərindəndir

Sual: Hicab, dinin zəruri məsələlərindən hesab olurmu? Ona qarşı etinasız olanların hökmü nədir?

Cavab: Hicab şəriətin vacib məsələlərindəndir və Quranda da gəlmişdir. Amma bu aydın məsələyə diqqət etmədən hicabı inkar etmək, peyğəmbərliyin inkar olunması deyil. Lakin, hicaba qarşı etinasız olmaq günahdır.

Sual: Əgər qadın talaq və hicab arasında qalsa hansını seçməlidir?

Cavab: Talağı seçməlidir və heç bir şəraitdə hicabı çıxarmamalıdır.

Sual: Əgər hicaba riayət etdiyinə görə qadına talaq versələr və bu onun üçün ağıl sahiblərinin nəzərində adətən, dözülməyən çətinlik yaratsa, hicabı tərk edə bilərmi?

Cavab: Zərurət miqdarında.

Hicaba riayət etməyən qadının günahı

Sual: Hicaba riayət etməyən qadının aqibəti nədir?

Cavab: Hicaba riayət etməmək günahdır və din ilə müharibə etmək kimi təbir olunur. Belə şəxsin yeri cəhənnəmdir və ora çox pis bir dönüş yeridir.

Ayağı örtmək

Sual: Qadın namaz qıldıqda ayağının üstünü örtməlidirmi?
Cavab: Namaz üzün vacib deyil, amma naməhrəmdən örtməlidir.

Sual 1: Qadınlar ayaqlarını corabla hansı həddə örtməlidirlər?
Cavab: Əgər ayaq və onun üstü görünməsə, eybi yoxdur. Baxmayaraq ki, corabdan ayağın həcmi bilinir.

Sual: Cavan qadın, rəngli və ya qıçı gözəl göstərən corabı hicab ünvanı ilə geyinə bilərmi?
Cavab: Belə corabı geyməyin eybi yoxdur. Amma zinət hesab olduqda onu naməhrəmdən örtməlidir.
Sual: Ayağı örtməsinə baxmayaraq, onun çıxıntılarını bilindirən corabı geymək olarmı?
Cavab: Belə corabı geyinmək öz-özlüyündə icazəlidir.

Hicab hamı üçündür

Sual: Nə üçün qeyri-müsəlman qadının İslam ölkəsində hicaba riayət etməsi vacibdir, amma müsəlman qadın qeyri-islami ölkədə hicabsız olması qadağandır?
Cavab: Qadın üçün hicab vacibdir, istər müsəlman olsun, ya müsəlman olmasın, istər İslam ölkəsində olsun, ya qeyri-islami ölkədə.

Hicabın həddi

Sual: Çadra və manto necə olmalıdır?
Cavab: Qadın elə paltar geyinməlidir ki, zinət olmasın. Əks təqdirdə başqa zinətlər kimi onu da örtməlidir. Həmçinin geyim kişiləri aldadan və cəlbedici olmamalıdır.

Sual: Hicab üçün manto və yaylıqdan istifadə etmək olarmı?
Cavab: Maneəsi yoxdur.

Hər bir halda hicab vacibdir

Sual: Hicaba kamil surətdə riayət etməmək birinin günaha düşməsinə səbəb olmadığı bir yerdə bədən örtülü olsa, başı da bağlamağa ehtiyac varmı? Məsələn, Avropa ölkələrində hicaba elə də əhəmiyyət vermirlər və qadının başının tüklərinin görünməsi o qədər də problem yaratmır. Quranda da buyurulur ki, kişilərin təhrik olmasına mane olmaq üçün özünüzü örtün.
Cavab: Qadının hicabsızlığı başqalarını günüha salamasa belə, kamil surətdə hicaba riayət etməsi vacibdir.

Qadınların sürücülük etməsi

Sual: Qadınlar sürücülük edə bilərlərmi? Hansı şərtlərlə?
Cavab: İslami hicaba və qayda-qanunlara riayət etməklə, eybi yoxdur.

Naməhrəm olmayan yerdə namaz

Sual: Əgər qadın naməhrəmin ora gəlməyəcəyindən əmin olduğu bir yerdə namaz qılmaq istəsə, hicablı olması vacibdirmi?
Cavab: Namaz qıldıqda hicablı olmaq, naməhrəm olmasa belə, vacibdir.

Kamil hicab

Sual: Yanaqları hansı həddə qızartamaq olar? Qaşları götürdükdə vəzifə nədir? Çənənin altını, üzün qıraqlarını örtən və yuxarıdan qaşların üstünə  qədər gələn qara məqnə və enli qara manto geyilsə, hicaba riayət olunmuşdurmu? Məqnə və manto rəngli olsa, iradı varmı?
Cavab: Kamil hicab budur ki, başın tüklərini və bədəni tamamilə örtsün və özü zinət hesab olmasın, qadının bədən çıxıntılarını bilindirməsin. Üzü və biləyə qədər əlləri örtmək lazım deyil. Çənə və adətən məqnənin örtmədiyi çənənin altından bir qədər yeri örtmək vacib deyil. Üz və qaşlar alındıqda onları örtmək lazım deyil, amma zinətlə bəzənilsə, örtmək lazımdır.

Valideynin öz övladlarını hicaba əmr etmələri

Sual: Ata-ananın büluğ həddinə çatmış övladlarını hicaba riayət etməyə vadar edə bilmək haqqları varmı?
Cavab: Haqları vardır. Amma bu işdə vurmaq və onun kimi metodlardan istifadə edə bilməzlər.

Qadının kostyum geyməsi

Sual: Qadın kostyum geyərək naməhrəm qarşısına çıxa bilərmi?

Cavab: Əgər o paltar qadının bədən çıxıntılarını bilindirsə və ya fitnə-fəsada səbəb olsa, icazəli deyil.

Şöhrət libası

Sual: Şöhrət libası geyməyin hökmü nədir? Şöhrət libasının meyarı nədir?

Cavab: Şöhrət libası, başqalarının istehza və təhqir olmasına səbəb olan geyimlərdir və vacib ehtiyata görə belə geyimləri geyməsinlər.

Bəzədilmiş üz

Sual: Üzünü almayan qadınlar, qaşlarının və üzlərinin tüklərini götürə və üzünə təbii pudra və krem vura bilərmi?

Cavab: Üzün və qaşların tükünü almaq üzü açıq qoymağa mane olmur. Bu şərtlə ki, günüha düşmək qorxusu olmasın və üzü açıq qoymaq onu naməhrəmlərə göstərmək məqsədilə olmasın. Amma pudra və zinət əşyaları istifadə etdikdən sonra üzü örtmək vacibdir.

Sual: Zinət vurulmuş üzü, belə ki, ona zinət vurulması bilinməsə və üzün təbii halı kimi nəzərə gəlsə, örtmək lazımdırmı?

Cavab: Zinət hesab olmasa, örtmək lazım deyil.

Parik qoymaq

Sual: Qadınlara məxsus olan məclisdə gözəl görünüb onların diqqətini cəlb edərək, elçi tapmaq məqsədi ilə başa parik qoymaq icazəlidirmi? Bu iş eybi örtmək hesab olurmu?

Cavab: Əgər təkcə zinət məqsədi ilə olsa və elçiləri aldatmaq və eybi onlardan gizlətmək məqsədilə olmasa, eybi yoxdur.

Gözəllik cərrahiyyə əməliyyatı

Sual: Cərrahiyyə əməliyyatı ilə üz və bədənin başqa yerlərndə gözəllik yaratmaq olarmı?

Cavab: Haram baxış və toxunmaqdan çəkinməklə, icazəlidir.

Qaş əkdirmək

Sual: Qadınlar qaş əkə bilərlərmi?

Cavab: Qaş əkməyin dəstəmaz və qüsl üçün iradı vardır, amma döyəcləmənin eybi yoxdur.

Qaş almaq

Sual: Qaşlarının altını almaq zinət hesab olunurmu? Qadınlar ümumi məkanda qaşlarını örtməlidirlərmi?

Cavab: Onu örtmək vacib deyil.

Kişilərin qısaqol köynək geyməsi

Sual: Kişi qısaqol köynək geyinə bilərmi? Qadın ləzzət qəsdi olmadan onun əlinə baxa bilərmi?

Cavab: Hər iki surət icazəlidir.

Dırnaq uzatmaq

Sual: Qadın dırnaq uzada bilərmi? Bu zinət sayılırmı və naməhrəmdən örtmək lazımdırmı?

Cavab: Eybi yoxdur və zinət vurmasa, onu naməhrəmdən örtməsi lazım deyil.

Sual: Əgər qadın dırnağını uzatmış olsa, amma ona zinət vurmasa, naməhrəmdən örtməsi lazımdırmı?

Cavab: Lazım deyil.

Kişinin öz həyat yoldaşını hicaba məcbur etməsi

Sual: Mən həyat yoldaşıma deyirəm ki, başını bağlasın. O da deyir ki, hicab İslamda məcburi deyil və İslam məcburiyyəti sevmir. İslamda hicab məcburidir, yoxsa könüllü? Mən onu hicaba məcbur edə bilərəmmi?

Cavab: Hicab dinin zəruri məsələlərindəndir və ona kamil surətdə riayət edilməlidir. Qadın gərək saçlarını və bədənini naməhrəm kişilərdən örtsün, amma üz və əllərinini örtməsi vacib deyil. Əgər üzünü və əllərini örtmədiyi təqdirdə harama düşəcəyindən qorxursa, yaxud kişini haram baxışa salmaq üçün örtməmək qəsdi olarsa, bu iki halda örtməməsi icazəli deyildir.
Deməli, qadın deyilmiş qayda ilə öz saçını, bədənini və onun çıxıntılarını naməhrəmdən örtməlidir. Əgər qadın zinət sayılmayan və cəzbedici olmayan hər hansı geyimlə özünü örtsə, kifayətdir və çadra atması vacib deyil. Baxmayaraq ki, çadra ən yaxşı və kamil hicabıdr.
Siz öz həyat yoldaşınızı hicaba riayət etməyə məcbur edə bilməzsiniz, amma evdən çölə çıxmağa qoymaya bilərsiniz. Bu surətdə onunla şərt edə bilərsiniz ki, əgər hicaba riayət etsə, evdən çölə çıxa bilər.

Toplayan: Seyid Zahir

701 Responses to “Hicab haqqında suallara cavab: Ayətullah Sistani”

  1. 2ral

    23. Aug, 2016

    Salam. Size sualim beledi. Bir qadin bawini baqliyir. Yoldawi raziliq verir ancaq anasi narazi olur istemir,hetta aralarinda kusuluk bele olur. Burda ne etmeli?birde hemin hicabli qadin oz qohumu gile gedir. Qohumu bir qadin deyirki bawini bizim yanimizda niye baqlamisan?ac bawini. Burda sene pis gozle baxan yoxdu. Hemin getdiyi yer bawini baqliyan qadinin erisinin xalasi evidi. Evde iki yeni yetme yawina catmiw oglan ve evim kiwisi var. bawini baqliyan qadina teziq deirler oda bawini acir. Ama hemin evde kenarda baqlayir. Deyilenlere gore hemin getdiyin evinsen ozune mehrem bilirsense aca bilersen. Mence bu bele deyil. Mehremi insan ozu secmir. Evvelceden cox tesekkurumu bildirirem. Lutfen etrafli izzah edersiniz. Cox saqolun.

    Reply to this comment
    • Admin

      14. Aug, 2017

      Salam. Hicab Allahın vacib buyurduğu əməl olduğu üçün bu barədə heç kimə itaət etmək olmaz, hətta ata-ana. Nəməhrəm qarşısına çıxan qadın hicablı olmalıdır. Xalası gilə qonaq gedirsə oradakı kişilər naməhrəm sayılır və hicablı olmalıdır. Əgər kişi olmasa qadınlar arasında başını aça bilər.

      Reply to this comment
  2. Lela

    18. Feb, 2016

    Her vaxtiniz xeyir . Cox uzur isteyirem sualima gore . Aybasi olana yaxin meselcun 21 i olmaliyam 21ne bes gun qalmis hergun cox azca noqte kimi qan olur . Men bu halda ne etmeliyem . Namazmi qila bilerem ? Cox sag olun evvelceden

    Reply to this comment
  3. Elem

    23. Nov, 2015

    Salam evelceden size öz tewekkürümü bildirirem.Suali beledir Anamin esebnen elaqedar öz yüxusu yoxdur yuxu dermani ile yatir ve sübh namazina dura bilmir ondan sonra yata bilmir yuxusu qaçir ürek döyünmesi kesmir.Ola bilermi ki sübh namazina durmasin sonra qezasin etin bele olar?Sag olun tewekkür edirem.

    Reply to this comment
    • Admin

      25. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanır-rəhim
      Bilərəkdən namazı qəza vermək böyük günahdır. Dərman qəbul etmək vaxtını elə tənzimləsin ki, sübh namazına oyana bilsin.

      Reply to this comment
  4. Aygun

    18. Nov, 2015

    salam aleykum Allahin salami rehmeti uzerinize olsun sizden bir xahisim var ki ister subay olsun ister bosnmis qadin ya kisi ferq etmez bunlarin her ikisi catd tanis olub aile qurmaq olarmi meselen qiz evde qalib alan yoxdu internet cat vesitesi ile tanis olub aile qurmaq olrmi

    Reply to this comment
    • Admin

      24. Nov, 2015

      Salam. Sualınız çoxşaxəlidir. Sualınızı dəqiq yazın.

      Reply to this comment
  5. Ehli beytçi

    18. Nov, 2015

    Salam.Evelceden size minnetdaram.Allah Sizden razi olsun.Bele bir sualim var.Odda alovda yanaraq ölen ve yaxud qaynar suya düwüb ölen wehid hökmündedir?Sag olun tewekkür edirem.

    Reply to this comment
    • Admin

      19. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanir-rəhim.
      Əleykumus-salam.
      Şəhidin geniş mənası var. Şəhidlik ilahi bir məqamdır ki, bu məqama Allah yolunda canından keçməklə nail olmaq olaq. Şəhid xüsusi mənada cihad meydanında Peyğəmbər (s), məsum imam ya imamın xüsusi naibinin hüzurunda öləndir. Belə ölən insanlar şəhid hökmündədir (öz qanlı paltarı ilə qüsulsuz və kəfənsiz basdırıla bilər), bəzi ölənlər isə şəhid hökmündə yox bəlkə şəhidin mükafatı və savabında olar. Bu mənada şəhid o kəsdir ki, öz dini və əqli vəzifəsini yerinə yetirdiyi halda ölə. Hədislərdə şəhid mükafatında olanların bəzi nümunələri qeyd olunub.
      1). Allah yolunda öldürülmüş şəxs.
      2). Allah yolunda ölmüşşəxs.
      3). Taun xəstəliyi səbəbilə ölən şəxs.
      4). Anasının bətnində ölmüş uşaq.
      5). Suda boğulmuşşəxs.
      6). Öz canını qorumaq üçün çalışıb, ölən şəxs.
      7). Öz əhli-əyalını, ailəsini müdafiə edərkən öldürülən şəxs.
      8). Öz malını qoruyarkən öldürülən şəxs.
      9). Uşaq dünyaya gətirərkən ölən qadın.
      10). Dəstəmaz alıb yatan və həmin gecə ölən şəxs.
      11). Zülmü aradan qaldırmaq yolunda öldürülən şəxs şəhiddir.
      12). Ali-Mühəmmədin sevgisi ilə ölən kəs şəhiddir.
      13). Məscidə gedən halda ölən şəxs.
      14). Elm öyrənmək yolunda ölən.
      Allah sizə yar olsun.

      Reply to this comment
  6. Cemale

    17. Nov, 2015

    Salam evvelceden tesekkurler.ineyin teze balasi olub oz veziyyeti pislešib kesibler.o ineyin eti halaldi? sag iken kesibler.

    Reply to this comment
  7. nigar

    17. Nov, 2015

    Salam zehmet olmasa menimsualimida cavablandirasiniz cixilmaz veziyyetdeyem nisanliyam nisanlimna kebn kesdireciyiy cunki ikimizde namaz gilirig amma nishanlim meni hicab bagalamaga mecbur edir amma men heleki ozumu hazir hiss edmiremhicab bagalamaga mesuliyyetli oldugunu dusunurem amma onun meni Hicab baglamaga mecbur etmesi duzgundurmu ve hicab baglamasam nisanimiz pozulacag kimi sozler dimesi ne derecede duzgundu amma ister nisan pozulsun ya mecburi olsunmen ozumu hicab baglamaga hazir hiss edmirem cunki menim ucun boyuk mesuliyyetdi ve men ozum oz ureyimnen hicaba kecmey isteyirem mecburiyyetnen yox xahis edirem mene ne edeceyim ve ne addim tapa bileceyim barece meslehet veresiniz oncece tesekkur

    Reply to this comment
    • Admin

      18. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanır-rəhim
      Hicab, Allahın vacib və zəruri əmridir. Kiminsə bunu sizə deyib-deməməsindən asılı olmayaraq siz naməhrəm qarşısında hicaba riayət etməlisiniz.
      Bəli, hicab məsuliyyətdir və siz bu məsuliyyəti qəbul etməli, özünüzün Allaha məxsus olduğunu, Allahın əmr və yasaqları çərçivəsində hərəkət etməyinizi göstərməlisiniz. Siz ki, Allahın hədlərindən çıxmaq istəmirsiniz? Siz ki, hicabdan qaçıb, günah işlərlə məşşğul olmaq istəmirsiniz?! Onda hicaba riayət edin.

      Reply to this comment
  8. Deniz Khan

    08. Nov, 2015

    salam..qadinin kisi qohumlariyla el vererek gorusmesi duzgundur..yoxsa yox?
    birde namazda tekbirin sehven artiq deyilmesi namazi batil edir?

    Reply to this comment
    • Admin

      17. Dec, 2015

      Bismillahir-rəhmanır-rəhimÂ
      1. Haramdır. Yalnız qadına məhrəm olan kişilərlə olar. Məsələn, qayınatası və yaxud ərinin babası.
      2. Batil olmur.

      Reply to this comment
  9. Cemale

    04. Nov, 2015

    Salam evvelceden tesekkurler.Vacib cenabet quslu evezine teyemmum edenden sonra namaz ucun destemaz almaq lazimdir ya yox??

    Reply to this comment
    • Admin

      11. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanır-rəhim
      Əgər cənabət qüslü əvəzinə təyəmmüm etsə, namaz üçün dəstəmaz almaq lazım deyildir və əgər başqa qüsllərin əvəzinə təyəmmüm etsə də, hökm eynidir, baxmayaraq ki, ehtiyat-müstəhəbb budur ki, dəstəmaz da alsın. Əgər dəstəmaz ala bilməsə, başqa bir təyəmmüm də dəstəmaz əvəzinə etsin.

      Reply to this comment
  10. Aygun

    04. Nov, 2015

    salam aleykum size bir sualim var hicabli qadin emisi oglanlarin ve dayisi oglanlarin yaninda hicabsiz geze biler yoxsa gunahdi

    Reply to this comment
    • Admin

      10. Nov, 2015

      Aleykum Salam. Əmi oğlu, dayı oğlu naməhrəm sayılır. İcazəli deyil, günahdır.

      Reply to this comment
  11. Deniz Khan

    17. Oct, 2015

    Salam Aleykum..movzuyla tam elaqesi yoxdu..ama internetde tam deqiq cavab tapa bilmedim..Qurani Mehemmed Peygember oz elleriyle sexsen ozu mu yazib..ve Quran ilk defe sehifeler seklinde kim terefinden ve texminen ne vaxt toplanib?
    evvelceden tesekurler..Allah razi olsun

    Reply to this comment
    • Admin

      03. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanir-rəhim.

      Əleykumus-salam.

      Quran surə və ayələrin cəmindən təşkil olunmuş bir kitabdır ki, besətdən sonra müxtəlif şəraitlərdə əziz islam peyğəmbəri Həzrət Muhəmmədə (s) nazil olmuşdur. Quranın nazil olması ayə-ayə və surə-surə şəkilində Peygəmbəri-Əkrəmin ömrünün sonunadək davam etmişdir.Əziz Peygəmbərimiz(s) nazil olan ayələri öz səhabələrinə oxuyurdu və onlarda ayələri əzbərləyib yazırdılar. Bəzi alimlərin fikrinə görə Quran Peyğəmbərin (s) öz zamanında kitab halına salınmışdır. Amma vahid nüsxə kimi 3-cü xəlifə Osmanın zamanında edildi.
      Allah sizə yar olsun.

      Reply to this comment
  12. Allah bəndəsi

    14. Oct, 2015

    Salam.Bəzi hicablı qadınlar görürəm ki dini qrup adında dini mahnı oxuyurlar bu düzgündürmü .Əvvəlcədən təşəkkürlər

    Reply to this comment
    • Admin

      17. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanır-rəhim
      Əgər naməhrəm onların səslərini eşitməsə, yaxud xor halında oxusalar və səsləri incəlməsə, eybi yoxdur. Lakin tək halda oxusalar və naməhrəm onların səsini eşitsə, haramdır.

      Reply to this comment
  13. Ehli beytçi

    12. Oct, 2015

    Salam.Size tesekkür edirem.Allah sizden razí olsun.Sualím beledir. Men namaz ehliyem.Hazírlasíram Kerbala ziyaretine gedim.Allah rizasí üçün.Eger yolda mene bir sey olsa dünyamí deyissem sehid oluram yoxsa yox? Yoldasím qoyur atam qoymur men atama deyecem Ìrana ziyaretine gedirik düz desem üreyi partlayar ne edim günah edirem?Sag olun sizde dua edin.

    Reply to this comment
    • Admin

      03. Nov, 2015

      Bismillahir-rəhmanir-rəhim.

      Əleykumus-salam.

      Niyyəti xalis olub Əhli-beyti sevən mömin hətta evində ölsə belə şəhid məqamındadır. O ki, qaldı Kərbəlaya bu barədə hədislər var ki, bu ziyarət səfərində dünyasın dəyişən şəxsi mələklər kəfən və dəfn edirlər və qəbrindən cənnətə qapı açılar, cənnətin xoş iyin duyar… Təbii ki, belə şəxs şəhid məqmındadır. Əlbətdə hədəfi ziyarət olmalıdır nəinki zalımın və kafirin əli ilə ölmək.
      Allah sizə yar olsun.

      Reply to this comment
  14. Zerife

    08. Oct, 2015

    Salam Aleykum. Men yuxuda bir nece gun dalbada